Alla inlägg den 11 april 2017

Upp

Av Felicia Danielsson - 11 april 2017 07:07

Godmorgon mina älsklingar!!
Som ni säkert sett om ni har kollat min blogg i fredags så la jag upp blogginlägg och då när ni såg de kanske ni tänkte att jag kommer lägga upp fredag, lördag, söndag och måndag men eftersom att inte ALLA bilder kom fram så bestämde jag mig för att strunta i att lägga upp några blogginlägg tills jag kom hem, & anledningen till att det blev idag (tisdag) och inte igår som jag lovat är för att det blev så sent & orkade inte lägga upp något så sent när det är såå mycket jag ska skriva till er. Bilderna ni ser ovan är bilderna jag tog på Björkö DIREKT när jag kom dit.

Sedan på kvällen åt vi choklad och det blev SUPER NICE (i fredags åt jag den chokladen)

På kvällen skulle vi också äta grillat och då blev det klyftpotatis, fläskfilé och eftersom att jag ville ha något att doppa köttet i så ville jag ha mangoraja också.

På måndagen klockan 10.30 var det tyvärr dags att åka hem. Så då tog vi båten (som ni ser ovan) och åkte till Kälsingsö där farmor & farfar plockade upp oss

Då var set bara att säga hejdå & åla där ifrån

Så det var min lilla Björkö resa. Förlåt för att jag inte tog så många bilder men vi gjorde så mycket hela tiden så jag kunde inte alltid , men lite bilder tog jag ju.

Någon gång efter frukosten ska jag Isabelle & mamma åka in till stan där jag ska hitta något till min födelsedag
(jag kommer antagningen hitta massa fina kläder så jag får nog prova en del) men vi åker också dit för att köpa present (jag också) till min pappa som fyller år I MORGON. Jag längtar såå mycket tills jag får prova kläder och peka på allting jag vill ha och framför allt när jag ser när mamma köper sakerna.

Uppdaterar er senare med vad mamma tex har köpt

Hörs senare, Puss <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards