Direktlänk till inlägg 5 april 2017

God middag

Av Felicia Danielsson - 5 april 2017 16:55

Hej mina älsklingar!!
Nu har jag varit på stan och vi har fixat det där med Handelsbanken
Han som vi fick hjälp av var super trevlig.

När vi väl var på stan passade vi på att äta på Subway. Om ni bläddrar ner kan ni se en bild på något som man kan äta på Subway det var inte det jag åt men visst ser det nyttigt och gott ut??
Jag tog chicken teriyaki med avokado, smält ost, sallad och gurka

När vi är hemma ska jag börja skriva en lista på sådant som jag önskar mig inför min födelsedag (fyller ju år 20 april)

Tack för att ni läste detta korta blogginlägg?

Puss <3

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Felicia Danielsson - 12 april 2017 11:55

Hej mina älsklingar!! Som jag skrev igår så handlade vi presenter och tröjorna ni ser ovan är två av fem klädesplagg som jag provade. Den första tröjan har jag fått och den andra fick jag inte men jag fick en Levis tröja som jag såklart är SKIT NÖ...

Upp

Av Felicia Danielsson - 11 april 2017 07:07

Godmorgon mina älsklingar!! Som ni säkert sett om ni har kollat min blogg i fredags så la jag upp blogginlägg och då när ni såg de kanske ni tänkte att jag kommer lägga upp fredag, lördag, söndag och måndag men eftersom att inte ALLA bilder ko...

Av Felicia Danielsson - 8 april 2017 07:36

[Bild] [Bild] [Bild] [Bild] Hej mina älsklingar!! De bilderna som ni ser ovan är bilderna som jag OCKSÅ la ut igår men inte visades. Vilket är super konstigt men hursomhelst får ni de bilderna nu Så fort jag känner att jag vaknat till ska jag gå ...

Av Felicia Danielsson - 7 april 2017 19:23

[Bild] [Bild] [Bild] [Bild] God kväll mina älsklingar!! Nu kom vi till Björkö för ungefär 1 timma sen hittills har vi hunnit fixa i ordning studsmattan (som jag kan visa er senare) men vi har hursomhelst kommit hit och vi stannar ju som sagt till ...

Av Felicia Danielsson - 7 april 2017 16:23


Hej mina älsklingar!! Nu sitter jag på tåget på väg mot Björkö! Så roligt! Jag längtar tills jag kommer dit & kan ta SUPER SNYGGA bilder som jag sedan kan visa er!! Men som sagt kanske de här bilderna kommer upp på måndag då jag kommer hem (efterso...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards