Alla inlägg den 6 april 2017

Av Felicia Danielsson - 6 april 2017 19:59

Hej mina älsklingar!!
Nu har jag ätit tacos som var super duper gott & det enda som återstår av kvällen (förutom att borsta tänderna & gå lägga mig) är att se på en tv serie som heter "Stranger things" den handlar om att någras bästa vän blir taget av ett MONSTER & de letar efter honom

Det var allt för den här dagen, inte mycket men det är iallafall vad jag har gjort idag

Kan garantera att det kommer mer imorgon med tanke på att jag ska till Björkö osv.

Puss <3

Tacos som jag åt idag & som förresten var SUPER god.

Av Felicia Danielsson - 6 april 2017 15:43

Hej mina älsklingar!!
Det här kommer att bli ett VÄLDIGT kort blogginlägg
Jag vet att jag inte skulle lägga upp något förens senare men jag ville bara ta upp att det blir frågetecken när jag skriver en emoji. Stör ni er också på det? (nu skulle det va ett frågetecken hehe)

Av Felicia Danielsson - 6 april 2017 15:35

Hej mina älsklingar!!
Ni som har följt min blogg de senaste två dagarna vet att jag ska åka till min sommarstuga Björkö imorgon. Så alltså, jag ska börja packa vad jag vill ha med mig (för kläder) dit. Som sagt, när jag är där ska jag ta bilder och försöka lägga ut de här på bloggen. Och anledningen till varför jag ska "försöka" är för att det kan vara dålig teckning och då kan jag inte lägga ut något. Men isåfall lägger jag ut bilderna på måndagens blogg (när jag kommer hem)?

Jag längtar SÅ mycket till min födelsedag. Jag kommer få så fina saker och kommer såklart lägga ut bilder på ALLT som jag har fått. Jag tycker att det inte är så lång tid kvar och längtar ihjäl mig(det är 14 dagar kvar) jag kan liksom inte förstå att jag blir TONÅRING om 14 DAGAR (alltså om exakt 2 veckor!)?

Ikväll ska vi äta tacos mums mums min favvo mat och det ska verkligen bli så gott. Tycker ni också om tacos??
Jag har precis kommit hem från skolan och har därför inte kunnat uppdatera er så mycket men lite har ni fått reda på?

Vi hörs senare idag, puss <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards