Alla inlägg den 7 april 2017

Av Felicia Danielsson - 7 april 2017 19:23

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

God kväll mina älsklingar!!
Nu kom vi till Björkö för ungefär 1 timma sen hittills har vi hunnit fixa i ordning studsmattan (som jag kan visa er senare) men vi har hursomhelst kommit hit och vi stannar ju som sagt till måndag
Under de här dagarna ska jag genom bilder visa er vad vi gör

Puss <3

Av Felicia Danielsson - 7 april 2017 16:23

Hej mina älsklingar!!
Nu sitter jag på tåget på väg mot Björkö! Så roligt! Jag längtar tills jag kommer dit & kan ta SUPER SNYGGA bilder som jag sedan kan visa er!! Men som sagt kanske de här bilderna kommer upp på måndag då jag kommer hem (eftersom att det kan vara dålig teckning där & då kan de inte komma ut samma dag som jag tagit bilderna). Men jag LOVAR att ni iallafall får bilderna på måndag (om jag inte kan ge er de samma dag som jag tar de & jag börjar med att ta bilderna DIREKT när jag kommer fram.

En annan sak om jag vill ta upp är att det är PÅSKLOV har längtat hela veckan & nu äntligen är det påsklov
Vi ska ha påsklov i 10 dagar & när vi börjar är det 2 DAGAR innan min födelsedag. Alltså om ni bara visste hur mycket jag längtar

Vi hörs senare idag, puss <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards